آیا می توانم انتقال خون راهنما کلیه بیماران مبتلا به بیماری با کم خونی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم انتقال خون راهنما کلیه بیماران مبتلا به بیماری با کم خونی

آیا می توانم انتقال خون کمک به بیماران CKD مبتلا به کم خونی؟ بیماری مزمن کلیه آسیب مزمن کلیوی است، و کم خونی یکی از علائم رایج این بیماری است.
آیا می توانم انتقال خون کمک به بیماران CKD مبتلا به کم خونی؟
انتقال خون می تواند کم خونی برای یک دلیل اصلی برای کم خونی while.The به آسیب کلیوی مرتبط را کاهش دهد. عملکرد کلیه در حالی که برای نتیجه تولید EPO.Anemia کمتر نیز اتفاق می افتد از دست بدهند. بدون خون و اکسیژن به اندازه کافی، CKD توسعه در بیماران speed.Some سریع به برخی از قرص برای از بین بردن شرایط. مشکلات اصلی نیاز به درمان بیماری کلیه تمرکز می کنند. از درمان های زیر پیشنهاد می شود:
دارو حمام
پوست یکی از بزرگترین ارگان برای کمک به کلیه ها برداشت مواد زائد و سموم اضافی از بدن خارج در قالب وهله اول sweat.At است، کارشناسان را انتخاب کنید برخی از herbals خاص چینی برای ساخت این ترتیب شما سوپ. سپس شما باید یک دوش در این سوپ. پس از شما می توانید یک rest.Sweats با ضایعات و سموم می توانند به خارج از بدن با کمک عرق حذف شده است.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
این یکی از جدیدترین درمان به کم کردن سرعت پیشرفت مرحله 4 CKD و امید به زندگی طولانی تر است. از آن است که شخصیت ها و مزایای زیر است.
کارشناسان ما را انتخاب کنید برخی از herbals خاص چینی به پردازش خواهند شد و دو کیسه خواهد شد در طحالی ویژه BL 23 طحالی قرار داده است. داروهای چینی فعال در منطقه کلیوی وارد در نتیجه تعمیر آسیب کلیوی و دوره نقاهت توابع کلیوی.
تصفیه خون
تصفیه خون شامل پلاسما ارز، جذب ایمنی، همودیالیز، hemofiltration و hemoperfusion.With کمک از کسانی که فن آوری های پیشرفته، کراتینین بالا در خون می توان پاک دور در اسرع وقت.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: